POSEBNO POLETJE 11. DEL

“No, ubistvu nič” sem odgovorila.
“A poznaš tisto slasčičarno? Tisto na koncu ulice poleg tvoje?”
Prikimala sem.
“A bi se dobila tam v soboto ob treh? Nekaj bi ti rad pokazal…”
Srce mi je razbijalo kot noro. No, ni se ravno slišalo kot zmenek, a mislim si, da je bil. “To… To bi bilo kul.” sem mu odvrnila. Nasmehnil se mi je. Čez nekaj časa sta se nama pridružila Hana in Filip. Oba sta jedla čokoladni sladoled . Pogovarjali smo se o šoli in takih dolgočasnih stvareh… Iz nahrbtnika sem vzela denarnico, da bi plačala, a Max me je že prehitel. Natakar mu je že vračal drobiž. Max se mi je zasmejal in rekel: “Nasljednjič ti častiš?” Zasmejala sem se. V glavi mi je pa samo odmevala beseda naslednjič. Naslednjič. Naslednjič z Maxom. Naslednjič. Max in Filip sta hotela iti še malo zaplavat, nama s Hano pa ni bilo do tega. Odpravili sva se do jacuziev. “Pozor, pozor.” mi je na uho zašepetala Hana “Luškan fant v desnem bazenu!” Zmajala sem z glavo. “Ni mi mar.” sem odvrnila in šla v levi bazen. Nekaj časa sva se s Hano pogovarjali in tisti fant v sosednjem bazenu se mi je zdel čudno znan. Kmalu sta se moj brat in Max vrnila. No, meni se je zdelo kot, da že celo večnost nisem videla Maxa. Stopili sva iz bazena in tisti fant je ravno obrnil pogled proti nam. Vedela sem zakaj se mi je zdel tako znan. To je bil tisti fant, ki je osvajal Hano na taboru! Pogledala sem Maxa. Zrl je vanj s sovraštvom v očeh. “Hana?” je rekel fant. Hana je hitro pograbila Filipa za roko in ga poljubila. Ko je bilo poljuba konec je rekla: “Oprosti…” Zdaj je bil moj brat tisti, ki je poljubil njo. Jap, moja najboljša prijateljica in moj brat sta se poljubila.
Upam, da vam je moja zgodba všeč! Kakšni komentarji bi mi prav prišli saj so mi v veliko inspiracijo. Lepo se mejte! 

Komentarji

  1. Prvič, fantastično pišeš, kar tako naprej. Imaš zelo dobro domišljijo.
    (lstreetgirl.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave