POSEBNO POLETJE 7. DEL

😉Odpravila sem se iz gozda in se namenila proti Hanini hiši. Nekomu sem morala povedati in Hani sem vedno povedala vse. Ja, včasih se res ni znala obnašat, a me je vedno razumela in mi pomagala. Pozvonila sem in Hana mi je odprla.
“Hojlaa!” me je pozdravila. “Kako kaj?”
“Em nekaj ti moram povedati…”
“Ja pa povej.”
“Ne tukaj. A greva na sprehod?”
Hana se je namrščila in prikimala. Ko se je obula sva se odpravili naprej po ulici. “No?” Hana je čakala, da ji povem.
“Selimo se.”
“Že spet? Kam pa? Oh! A pridete v našo ulico?? To bi blo zakon! Lahko bi bili sosedi!”
“Ne.. ” sem nadaljevala “Selimo se drugam. Šli bomo v Ameriko. Na Florido”
“Kaj??!”
“Februarja…”
Hana nekaj časa ni rekla nič. Bila je zmedena. “Torej ti in Filip… Mislim ti… Greš stran?”
Pokimala sem. Zmajala je z glavo. Čez nekaj časa je rekla nekaj česar nisem pričakovala: “Taja, tu boš še več kot pol leta. Lahko… Tu boš še skoraj eno šolsko leto in nima smisla, da si zdaj žalostna. Daj no! Bodi pozitivna. Na Floridi bo najbrž super vseeno. Ne misli da te ne bom pogrešala… A moraš mi obljubiti da boš prišla nazaj vsako leto med poletnimi počitnicami! Zdaj pa ti o tem sploh ni treba skrbeti ker ne greš jutri! Zdaj pa greva na bazen a prav? Da se boš malo zamotila. Ne morem te gledati tako žalostne…”
Nasnehnila sem se ji. Vedno je vedela kaj reči. Prikimala sem in odpravili sva se proti moji hiši in medtem ko je Hana brskala lo moji omari kaj bi vzeli za na bazen sem si mislila – Vse bo v redu. Februar je še daleč in do takrat imam še dovolj časa da se zabavam in se poslovim od vseh-. Naslonila sem se na mojo najljubšo blazino, nakar je v sobo prišel Filip. “Lejta kaj maaam.” se je zarežal in nama pred nosovoma pomahal z novim iphonom. Zavila sem z očmi. Vedela sem kaj počne. Pretvarja se, da mu je na smrt hudo zaradi selitve in izkorišča to, da mu potem oči kupi vse kar si želi, da bi ga potolažil. Potem pa se s temi stvarmi važi pred Hano, ker mu je všeč. Tudi Hani je všeč Filip samo , da on tega neve. “Nehaj zavijati z očmi.” se je spet zasmejal “Saj si ga tudi ti dobila no.”
“Vem.” sem rekla. Dvojčka sva. Ponovadi ko kaj dobi Filip, dobim isto tudi jaz. Trenutno mi ni bilo mar za telefon. Bom že kasneje pogledala. Filip je opazil moj nahrbtnik na tleh. “Kam pa se odpravljata?” je vprašal bolj Hano kot mene.
“Na bazen.” je odgovorila Hana.
“A greva lahko tudi midva?”
“Vidva? Vidva kdo?” sem ga vprašala.
“Jaz in Max. Prijatelj iz hokeja. Pravzaprav je ravnokar v moji sobi. Na smrt se dolgočasiva. No, kaj pravita?” je spet pogledal Hano.
Meni pa je brnelo v glavi. Kaj?? Max je v naši hiši?? In zdaj bo šel z mano na bazen? Mislim z NAMI.
“Ja seveda lahko gresta!” je bleknila Hana.
“Super! Grem vprašat še Maxa.” Filip se je neumno smehljal Hani medtem ko se je odpravljal iz sobe. Takoj ko je šel sem dregnila Hano.
“Hana!” sem ji rekla ” To je Max. Tvoj bivši?”
Pokimala je “Vredu je Taja. Vem, da ti je všeč. Pa ne zanikaj. Videla sem kako sta se gledala v kinu.”
Zavzdihnila sem. “Oprosti.” nič drugega nisem imela za reči kot to.
“Sej je OK.” se mi je nasmehnila Hana, potem pa spet hitela brskat po moji omari. Torej bomo šli na bazen moja BFF, moj brat (ki sta oba zagledana eden v drugega), jaz in Max moja simpatija. Uf, to bo še zanimivo…


Hvala vsem za pozitivne komentarje in upam, da vam je tudi ta del všeč. Lepe počitnice še naprej! 😉

Komentarji

Priljubljene objave