POSEBNO POLETJE 2. DEL

Popravil si je njegove že tako popolne lase in stekel po stopnicah navzdol nato pa se usedel na sovoznikov sedež. Hana se je namrdnila. “Ta bedak gre že spet na svoj butast trening hokeja.”
“Haloo Hana,” sem rekla “pa saj si ti pustila njega!” jezilo me je da mu je rekla bedak. Jaz mu nikoli ne bi rekla bedak. Hana je pogled usmerila v tla. “No,”je dejala “ni bilo čisto tako…”
“Kako pa je bilo??” nikoli mi ni zares povedala kaj se je zgodilo med njima. Hana je zavzdihnila “Se spomniš tistega tipa na taboru iz neke druge šole?…”
Pokimala sem. Tisti tip je kar naprej osvajal Hano in povedala mi je da ji gre to blazno na živce. Če ji je šel tako blazno na živce, kako je mogoče da ima zvezo z njenim razhodom z Maxom?
“V resnici…” je nadaljevala Hana “se mi zdel kar luškan in enkrat sva se poljubila in Max naju je videl. Rekel je da je med nama konec in da če mislim da se lahko še kdaj pogovarjam z njim, se hudo motim…” pogledala sem Hano in zelo se mi je zasmilila. Ampak nisem mogla verjeti kako mi tega še nikoli prej ni povedala! Nato sem pogledala Maxa kako sedi v avtu in tudi on se mi je zasmilil. Potem sem se pa še sama sebi zasmilila zaradi moje nesrečne ljubezni. In naenkrat sem ugotovila da čutim jezo do Hane. Kako je lahko prevarala nekoga takega kot je Max??? V nasledjem trenutku pa se mi je spet zasmilila. Bila sem tako zmedena in nisem vedela kaj si mislim ob tej zgodbi.Hana se je zasmejala “Pa saj zdaj mi je tako ali tako vseeno. Ugotovila sem, da je Max pravi bednič!”
Bednič? Še nikoli nisem slišala te besede. Vseeno sem ji prikimala, ker ni dobro če nasprotuješ Hani. Hitro se razjezi.


Vem da tale del ni nevem kaj ampak obljubim da bo nasljednji boljši! Upam da vam je moja zgodba z nadaljevanji všeč in najlepša hvala za lepe komentarje, res mi veliko pomenijo! Opravičujem se za vse napake in lepe počitnice vam želim!

Komentarji

Priljubljene objave